Wednesday

Salam Lebaran


Hello guys
again
berhabuk lagi,erk..

Ramadhan dah habis
syawal pn da hmpir ke penghujung
tapi gua..
pada tarikh ini,hari ini
dah 28 syawal kot!!
gua masah lagi sibuk melayan lagu lagu raya
Minat betul gua dengan lagu raya kan??
gila kau sape x suka dengar lagu raya
hihi
tapi membe gua memang anti giler kalo gua pasang lagu raya
tapi gua...
ADA AKU KESAH??
hek3

bila lagi kita nk dengar lagu raya kalo bukan dalam bulan syawal
betul tak??
so berbaki lagi beberapa hari lagi sebelum syawal berakhir
gua dengar lagu lagu raya sehabis mungkin
semaksima mungkin..  =)

Dikesempatan ini jugak
dengan berbakikan beberapi hari
gua nk ucapkan kepada sesapa yang terbaca entri gua ni
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
ada masa jumpa lagi raya haji nnti
hihihi

okay..
study time
bubyeee




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...