Monday

PELAJAR MASTER



Gua dengan kehidupan master gua..
Mesti ramai yang tertanya cemana life menjadi soerang pelajar master..
Busy?? Susah???  Senang??

Kalau di UiTM
Ada dua lorong a.k.a cabang tok meneruskan pengajian
First, master by research
Secondly, master by coursework..
dan sudah tentu
untuk gua yang agak pemalas ni
memilih tok meneruskan master by research in sciences.

Ramai yang memilih master by research and ramai juge yang memilih by coursework..
Coursework agak busy and susah
sejauh mane kesusahannya x dapatlah gua ceritakan
since gua x pernah tengok dan berada dalam situasi mereka2 ini..heh

Tapi
Bagi kami yang wat research ni
dan bagi gua terutamanya
( gua wat research yang mengambil process pembentukan sample yang agak lama )
amatlah bosan dan mati kutu gua di dalam lab ni
Gua x tau apa tujuan keberadaan gua di lab setiap awal pagi...
sigh...

So..
bagi gua wat master tu busy??
Tidak sama sekali..
tapi AWAS..
Tekanan perasaan bakal melanda
kalo sample yang anda anda dan anda usahakan  tu tak menjadi
........................
Tapi insyaallah..
Doakan yang terbaik jela..
So..
Selamat ber experiment
:)




1 comment:

  1. All de best juyaaa..
    same2 lah kiter habiskan master dalam mase 2 taun yer..kan nak kawen nnti.opsssss..wakaka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...